Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно първо палене на 1.9

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
    Disired fuel pressure не би ли трябвало да бъде 300 бара ? Пробвай да измериш налягането на горивото през манометър, ще добиеш реална представа. Датчика за налягане не е толкова точен в ниските стойности. Имах подобен проблем само, че непалеше избирателно, без значение топла студена и т.н. Зачистихме буксата на датчика за налягането на рейла и всичко си заспа.
    Налягането стига до 1350бар за тази кола. С какъв манометър ще го измериш?
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #17
      Налягането на горивото, не налягането в рейла. Мисля, че се подразбира. Манометъра се закача на маркуча за идващата нафта от резервоара и трябва да е около 2.5-3бара.
      Alfa Romeo 166 2.4jtd

      Comment


      • #18
        В 7.csv виждам, че сигналът за количеството входящ въздух е доста далеч от желаното, но ти не си задържал малко повече оборотите. И все пак това показва известен проблем с дебитомера, като се сметне, че той работи най-вече в участъка над 4V. Почисти го и вдигни обороти като ги задържиш поне 3 секунди
        За да ти кажа за налягането на горивото - трябва ми 4000об. поне, че виждам някакви аномалии до 2000об. и то с малко задържане - вдигни обороти като ги задържиш поне 3 секунди

        ---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:44 ----------

        Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
        Налягането на горивото, не налягането в рейла. Мисля, че се подразбира. Манометъра се закача на маркуча за идващата нафта от резервоара и трябва да е около 2.5-3бара.
        Абе на мен ми е. Ама тук не е проблем ниското
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
          Налягането на горивото, не налягането в рейла. Мисля, че се подразбира. Манометъра се закача на маркуча за идващата нафта от резервоара и трябва да е около 2.5-3бара.
          1,5 бара е.
          sigpic
          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

          Comment


          • #20
            На мойта кола беше 1.8 бара налягането на празен ход, а при подаване на газ падаше на 1.5-1.6. След като почистихме резервоара и горивните пътища налягането стана 2.8 бара,а при газ пада най-много до 2.6. Както и да е, не споря, просто така знам от Вихрен, а и това показва колата ми.
            И все пак съвета ми към колегата е да посети някой сервиз да проверят дюзите и една хубава диагностика.
            Last edited by Dob4i; d.m.y г., 21:33.
            Alfa Romeo 166 2.4jtd

            Comment


            • #21
              Аз, както съм написал, проблем като е запалена колата нямам с налягане на горивото. Рязах я доста и гледах какво иска ЕКУ-то и какво получава и нямаше проблем. Проблемът е, че преди първото палене показва 0 bar. Стартера ще се скъса от въртене, а тунджа никаква. Помпата в резервоара си работи, защото се чува, но налягането го няма. Налягане се появява чак когато е завъртян коляновия вал, че и то на няколко оборота. Поне това показва програмата. Ясно, че с манометър ще се види какво точно става. Утре ще гледам дали пуши бяло и може да разменя релета. Ако не стане ще се търси квалифицирана помощ.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                Аз, както съм написал, проблем като е запалена колата нямам с налягане на горивото. Рязах я доста и гледах какво иска ЕКУ-то и какво получава и нямаше проблем. Проблемът е, че преди първото палене показва 0 bar. Стартера ще се скъса от въртене, а тунджа никаква. Помпата в резервоара си работи, защото се чува, но налягането го няма. Налягане се появява чак когато е завъртян коляновия вал, че и то на няколко оборота. Поне това показва програмата. Ясно, че с манометър ще се види какво точно става. Утре ще гледам дали пуши бяло и може да разменя релета. Ако не стане ще се търси квалифицирана помощ.
                Ми на комън рейла е така - като преседи, налягането е нула. Трябват и няколко оборота за да качи нужното. Рейката не седи под налягане като не работи моторът. Това е едната от разликите с обикновения дизел
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Ми на комън рейла е така - като преседи, налягането е нула. Трябват и няколко оборота за да качи нужното. Рейката не седи под налягане като не работи моторът. Това е едната от разликите с обикновения дизел
                  О гсоподи - нема ли кой да го спре тоя бре
                  AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                    О гсоподи - нема ли кой да го спре тоя бре
                    Обясни ми ти и се махам, ако другите кажат, че не съм прав
                    Last edited by NightRider; d.m.y г., 07:55. Основание: уточнение
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Обясни ми ти и се махам, ако другите кажат, че не съм прав
                      Ми не си прав естествено,ЖТД-тата има възвратен клапан,отгоре в конзолата на филтъра

                      П.С.Иначе към колегата с проблема,мога да ти дам още един съвет,провери дали не е запушен горивопровода за обратната нафта към резервоара,ако е частично запушен може да пали трудно..........................
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Ми не си прав естествено,ЖТД-тата има възвратен клапан,отгоре в конзолата на филтъра

                        П.С.Иначе към колегата с проблема,мога да ти дам още един съвет,провери дали не е запушен горивопровода за обратната нафта към резервоара,ако е частично запушен може да пали трудно..........................
                        Там знам, че има възвратен клапан, но той е за ниското налягане. Обясни ми какво става с високото като загасиш колата и какво става като тръгнеш да я палиш примерно след 1 час - пак за високото
                        Last edited by NightRider; d.m.y г., 10:44. Основание: допълнение
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Там знам, че има възвратен клапан, но той е за ниското налягане. Обясни ми какво става с високото като загасиш колата и какво става като тръгнеш да я палиш примерно след 1 час - пак за високото
                          Високото се разтоварва през обратната нафта,но като дадеш на контакт,и тръгнеш да въртиш,помпата за около 3 сек. вдига 140 бара,достатъчни да запали мотора
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Високото се разтоварва през обратната нафта,но като дадеш на контакт,и тръгнеш да въртиш,помпата за около 3 сек. вдига 140 бара,достатъчни да запали мотора
                            А, те точно това ми беше идеята, ама явно не ме разбраха или не искаха. На помпата и трябва няколко оборота та да вдигне нужното налягане, защото като се загаси колата се разтоварва високото. И ако колата е студена, особено зимата е нормално коляновия да направи 3-5 оборота докато запали и нафтата се подгрее във филтъра
                            Last edited by NightRider; d.m.y г., 12:06. Основание: допълнение
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              абсолютно никва разлика няма във нуждата от обороти на въртяне при палене на студена и топла кола.
                              JTD 105+

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                                абсолютно никва разлика няма във нуждата от обороти на въртяне при палене на студена и топла кола.
                                Ами кат не изчакам да изгасне бубинката и паля по инерция като бензин се получава
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X